ساخت کتونی قم که در برابر صدا نامرئی می شود

فراتر از ساخت کفش، من از بسته بندی اضافی آنها قدردانی می کنم.

به جای اینکه جعبه ها را درون جعبه های پر از مواد بسته بندی قرار دهند، از جعبه های کفش برای حمل و نقل استفاده می کنند. به این ترتیب، شما فقط یک جعبه دریافت می کنید و خرید آنلاین را کمی برای محیط زیست بهتر می کنید.

کتونی قم جزو راحت ترین نوع کتونی های موجود در بازار است.

کتونی

آیا Allbirds راحت هستند؟

اعتبار: بررسی شده / جکسون راکار
وقتی به دنبال کفش می گردم، بیشتر علاقه مندم که ببینم چه مدت می توانم در یک جفت بیش از 24 ساعت بمانم. Allbirds خیلی راحت هستند، اگر پوشیدن کفش در رختخواب از نظر اجتماعی قابل قبول بود، می توانستم در آنها بخوابم.

این کفش با یک پنجه مخروطی به خوبی روی پای شما قرار می گیرد تا ظاهری ظریف و کشیده داشته باشید. کفی نزدیک به پاشنه بلند شده است که برای پشتیبانی از قوس فوق العاده است.

جدای از ساختار پشمی این کفش ها، زیره آن بسیار سبک وزن و حمایت کننده است.

وقتی برای اولین بار یک جفت به مادرم دادم، او این تجربه را با راه رفتن روی ابر مقایسه کرد. وقتی پای کفش به میان می‌آید جلب رضایت او بسیار سخت است، بنابراین این یک امتیاز بزرگ به نفع Allbirds بود.

نکته جالب دیگر در مورد این کفش این است که می توانید آنها را بدون جوراب بپوشید. در واقع، کفش های کتانی برای پوشیدن بدون جوراب طراحی شده است.

این به این دلیل است که ساختار پشم مرینو کفش ضد رطوبت و ضد باکتری است. (این خاصیت طبیعی لباس گوسفندی ناز است.)

من به عنوان فردی که پاهایش بوی بدی دارد (مخصوصاً در روزهای گرم تابستان)، از یافتن یک جفت کفش که نیازی به استفاده مداوم از پودر پای گلد باند ندارد، هیجان زده هستم.