با لباس آتش نشانی بچه گانه واکسن بسازید

مطمئن شوید که لباس مدرسه کاربردی و مناسب سن است
حتی قبل از اینکه وارد لیست شویم، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از ورود به مرکز خرید، قوانین اساسی را با دختر خود ایجاد کنید. هر لباسی که او در مدرسه می پوشد، در بیشتر موارد باید کاربردی، کاربردی و مناسب سن باشد.

لباس آتش نشانی بچه گانه دارای ضخامت بالایی می باشد.

این بدان معناست که لباس هرگز نباید چیزی را در معرض دید قرار دهد و یا احساس تنگی و انقباض داشته باشد.

به فعالیت بدنی کودک شما در استراحت یا زمانی که در خانه در حیاط است فکر کنید. او به لباسی نیاز دارد که بتواند بدود، بازی کند، بپرد و شاید گهگاه چرخ‌های چرخ دستی را انجام دهد که حرکات او را محدود نکند.

به همین ترتیب، کفش‌ها نیز باید راحت باشند، مخصوصاً زمانی که در بیرون از خانه برای استراحت پوشیده می‌شوند.

وقتی صحبت از این می شود که فرزند شما می خواهد انتخاب های سبک خود را بیان کند، ممکن است بخواهید با او در مورد یک قانون 80/20 توافق کنید.

این بدان معناست که 80 درصد از لباس‌هایی که برای بازگشت به مدرسه می‌خرید محافظه‌کارانه‌تر خواهند بود، در حالی که 20 درصد را می‌توان از تی‌های گرافیکی یا ساق‌های پر زرق و برق و لوازم جانبی که او دوست دارد تشکیل داد. این یک سازش خوب است که هم والدین و هم بچه ها را خوشحال می کند.

یکی از نکات کلیدی در اینجا این است که لباس هایی را انتخاب کنید که با هم ترکیب شوند و لباس ایجاد کنند.

به همین دلیل است که چسبیدن به رنگ‌های یکدست و سبک‌های کلاسیک بیشتر به دختر شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و او می‌تواند از انتخاب لباس و هماهنگ کردن قطعات با هم به روش‌های جدید لذت ببرد.