توضیحاتی درمورد میکسر ادویه

RIBBON BLENDER یک دستگاه میکسر نواری است که به طور گسترده برای تولید پودر خشک، پودر تالک، گرانول، ادویه و خمیر کم ویسکوزیته و مایع در صنایع شیمیایی، دارویی، مواد غذایی و آرایشی استفاده می شود. مخصوصاً برای اختلاط جامدات با جامدات و جامدات با مایعات مناسب است، برای اطمینان از اختلاط مناسب، تقریباً دو سوم حجم ظرف ریبون بلندر/میکسر پر شده است.

میکسر ریبون برای مواد دارویی، کریستالی، حشره کش ها، آفت کش ها و صنایع غذایی مثل ادویه لازانیا و محصولات حساس به حرارت، مواد شیمیایی و آرایشی که حجم زیادی پودر خشک و مرطوب را مدیریت می کنند، مناسب است. از یک ظرف افقی “U” با شفت نصب شده به صورت افقی تشکیل شده است. مخلوط کن های روبانی افقی شری باگواتی یک ماشین مخلوط کننده با کارایی بالا و همه کاره برای مخلوط کردن پودر خشک، گرانول و خمیر ویسکوز به طور همگن است. مخلوط کن روبانی به دلیل طراحی های نوآورانه همزن های مارپیچی داخل محفظه مخروطی U شکل خود به اختلاط کامل R می رسد.

میکسر روبانی با نوار نقاله پیچی، مخلوط کن نواری با سطل، مخلوط کن نواری با الک، مخلوط کن نواری با ورودی و خروجی انتقال محصول، سیستم های اسپری مایع، فرم صفحه کار با درایو با سرعت متغیر یا عملیات پایه PLC که ما طبق محصول و فرآیند مشتری ارائه می دهیم، میکسرهای روبان افقی در محدوده 50-25000 لیتر یا بیشتر بنا به درخواست مشتری می باشد.

مخلوط کن و میکسر روبانی با ساختار فولاد ضد زنگ یا بدنه اصلی ساخت و ساز فولادی ملایم با میکسر U شکل فولاد ضد زنگ با دستی تخلیه محصول پایین و دریچه خودکار، پانل کنترل، سطل محصول و غیره ما مطابق تقاضای مشتری برای صنایع غذایی گسترده، لوازم آرایشی، چسب محکم کاشی شیشه ای جلا داده شده براق شده چینی، چسب کف ارائه می دهیم. /سرامیک، شیمیایی، پلاستیک، پودر خشک، بتونه، نشاسته ذرت اصلاح شده، رنگ سنگ واقعی، خوراک دام، دارویی، آهن رتیلایزر، پلاستیک، باتری و غیره… ما کیفیت را با بهترین ماشین های میکسر، دستگاه میکسر، مخلوط کن، سازندگان و تامین کنندگان میکسر پودر توسط گروه شرکت های Shree Bhagwati ارائه می دهیم.

ادویه پاپریکا از چی تشکیل شده

RIBBON Mixers با فناوری پیشرفته برای دستیابی به قابلیت های ترکیبی بالا توسعه یافته است و یکی از مواردی است که کارآمدترین ماشین های موجود در بازار تجهیزات اختلاط نواری را می توان به صورت دسته ای یا جریان مداوم برای دستیابی به یک ترکیب یکنواخت و همگن در طیف گسترده ای از محصولات مورد استفاده قرار داد که در غذاهایی مثل غذا با فلفل دلمه ای به کار می رود. فناوری اختلاط به طور گسترده در صنایعی مانند صنایع دارویی، فرآوری مواد غذایی، پردازش خوراک دام، مواد شیمیایی استفاده می شود. تولید کودها، آرایشی و بهداشتی، رنگدانه ها و همچنین تولید حشره کش ها. مخلوط کن عمودی نیز در فرآیند توزیع مایعات و محصولات خمیری در دوزهای میکرو بر روی حامل ها مهم است.

Food with bell pepper