کودکی که پس از پوشیدن لباس بچه گانه اصفهان جان خود را از دست داد

لباس های ما برای سلامت پوست بسیار مهم هستند، به خصوص در مورد نوزادان.

لباس نوزادان همچون لباس بچه گانه اصفهان باید چندین بار در روز عوض شود که به همین دلیل می توان لباس هایی را ترجیح داد که به راحتی و مکرر شسته و اتو شوند. لباس نوزاد کوچک و چند تکه است.

با توجه به اینکه والدین در اوایل دوران نوزادی پرمشغله و بی تجربه هستند، لباس هایی با ویژگی هایی که می توان به راحتی پوشید و درآورد ممکن است در خط مقدم لیست اولویت ها قرار گیرد.

پروفسور پروفسور با بیان اینکه پارچه محصولاتی که به کودک خود می پوشانید باید با رنگ های طبیعی و غیر محو رنگ شود دکتر. Hülya Ercan Sarıçoban همچنین می گوید که کودک شما نباید به پوست خود آسیب برساند

شما باید لوازم جانبی آن را بررسی کنید

پارچه های غیر مصنوعی که از محصولات طبیعی مانند پنبه، پشم و بامبو به دست می آیند باید در لباس های کودک ترجیح داده شوند.

لباس بچه گانه اصفهان

نباید آن را با قطعات کوچکی مانند دکمه ها و مهره هایی که به راحتی در دست، دهان نوزاد گیر کرده و در حین استفاده از آن بلعیده می شود، تزئین کرد.

غریزه مکیدن در نوزادان یک رفلکس بسیار قوی است و برای مکیدن گوشه های لباس، توری ها، دکمه ها، انواع جزئیات چسبیده به لباس ایده آل است.

با این حال، این مواد ریز به راحتی شکسته شده و بلعیده می شوند و قسمت های بلعیده شده گاهی وارد معده و گاهی وارد ریه ها می شود و عواقب ناخوشایندی ایجاد می کند که به نوزاد آسیب می رساند.

رنگ پارچه نباید سرطان زا باشد و در هنگام شستن به راحتی محو و روان نشود.

به سایر محصولات نساجی نیز توجه کنید!

پتوهای ساخته شده از نخ های پنبه ای مناسب برای پوست نوزاد، نرم، بدون پرز و نه زبر می توانند ترجیح داده شوند.

ملحفه های تخت باید از پارچه های نخی ساخته شده باشند که می توان آن ها را مرتباً شست و با رنگ های تک رنگ یا رنگ های غیر محو رنگ آمیزی کرد.