میزان کیفیت لنت ترمز وانت نیسان با تغییر در روند تولید بهبود یافت

حالا سعی کنید یک علاقه‌مند به خودروی متوسط ​​را در یک سوپرمارکت لوازم یدکی تصور کنید – بازار خودرو، در جستجوی لنت ترمز؟ انتخاب خود را بر چه مبنایی قرار دهید؟

هنگام خرید لنت ترمز وانت نیسان چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟ و مهمتر از همه از کجا می توانم اطلاعاتی در مورد پارامترهای خاصی از محصولات ترمز دریافت کنم؟ و اگر این را نیز در نظر بگیرید که نظرات فروشنده‌ها به آرگومان‌های الگوی.

متخصصان مرکز Tormozi.UA می خواهند استدلال های عینی را در اختیار خوانندگان ما قرار دهند که با کمک آنها می توانند به راحتی هر لنت ترمز را با حداقل مشارکت “استدلال” فروشندگان ارزیابی کنند. برای راحتی کار، ارزیابی را به چند بخش تقسیم کرده ایم.

علاوه بر این، برای عینیت بیشتر، ما در این راهنما از یک برند و سازنده لنت ترمز نام نمی بریم. بگذارید انتخاب به عهده خریدار باشد.

کشور مبدا

بنابراین یکی از ویژگی های مهم کشور مبدا لنت ترمز است. هر راننده دوم معتقد است که کالاهایی که مثلاً از بلژیک می آیند، چندین برابر کالاهای تولید شده در تایوان یا چین هستند. البته همه چیز به این سادگی نیست، اما در کل منطق درست است. بیایید عمیق تر برویم.

اول از همه، در عصر جهانی شدن اقتصاد و محل تولید عمده فروشی در چین، احمقانه و ساده لوحانه است که باور کنیم با قیمت متوسط ​​100-200 گریونیا لنت ترمز اصیل انگلیسی یا ژاپنی خریداری کنید.

حساب ساده است: کار یک اروپایی + مالیات یورو + قیمت یورو + گواهینامه یورو + نشانه گذاری توزیع کننده + نشانه گذاری فروشنده بازار از یک طرف و کالاهای “انگلیسی” روی پیشخوان با قیمت 200 UAH.

با یکی دیگر. لهستان در بهترین حالت، چین استانی در بدترین حالت است. بنابراین، اگر قبلاً به یک محصول اروپایی توجه کرده اید، به خاطر داشته باشید که از سطح قیمت “متوسط ​​و بالاتر” شروع می شود.

به طور جداگانه باید در مورد برندهای معروف و دغدغه های تولید کننده لنت ترمز و دیسک ترمز گفت. به عنوان یک قاعده، همه آنها چندین کارخانه تولیدی دارند که در نقاط بسیار متفاوتی از جهان واقع شده اند.

چنین مارک هایی، به عنوان یک قاعده، یک کشور تولید خاص را نشان نمی دهند، بلکه فقط به این نکته محدود می شوند که لنت های ترمز “ساخت اتحادیه اروپا” هستند.