ماکارونی جهان علت اصلی به وجود آمدن لبخند ژکوند بود

پاستا یک غذای پرمصرف در سراسر جهان است. بلغور درشت به دست آمده از گندم دوروم و آب مواد اصلی محصولات ماکارونی معمولی است.

میزان گلوتن و سطح کیفی گندم دوروم، دو عامل مهم برای برتری ماکارونی جهان آماده می باشد. قیمت گندم دوروم در بازار بالاتر از گندم معمولی است و بیش از 5 درصد از تولید گندم جهان را شامل نمی شود.

بنابراین، برای مواجهه با چالش مصرف ماکارونی در حال ظهور، زمینه جدیدی از تحقیقات که با ترکیب مواد غیر متعارف به فرمول مرسوم پاستا سروکار دارد، آغاز شده است. ترکیبات مواد اولیه ای که برای تهیه ماکارونی استفاده می شود به طور مستقیم بر خواص فیزیکی، شیمیایی و بافتی محصول تأثیر می گذارد.

ماکارونی

بنابراین، ترکیب مواد غیر متعارف می تواند منجر به اثر متناقض کیفیت ماکارونی شود. این بررسی بر روی انواع مختلفی از مواد غیر متعارف که در محصولات ماکارونی گنجانده شده‌اند و تأثیر آنها بر ویژگی‌های کیفی محصولات مختلف ماکارونی تمرکز خواهد داشت.

پاستا یک کلمه ایتالیایی به معنای خمیر است. غذاهای اکسترود شده به سبک ایتالیایی، یعنی اسپاگتی و لازانیا، عموماً ماکارونی نامیده می شوند.

این یک غذای اولیه است که به عنوان یک نوع خمیر اکسترود شده یا به اشکال مختلف برای پخت و پز تعریف می شود. تولید ماکارونی جهان در سال 2014 به حدود 14 میلیون تن می رسد.

به طور سنتی، ایتالیا تولید کننده اصلی و رهبر مصرف ماکارونی در جهان است. ماکارونی به دلیل راحتی، خوش طعم بودن و ماندگاری طولانی تر نسبت به سایر محصولات نانوایی، مانند نان و نان، در سراسر جهان بسیار مصرف می شود.

گندم دوروم (Triticum durum) که سخت ترین گندم است، به طور سنتی برای تهیه ماکارونی استفاده می شود. سمولینا، ذرات درشتی است که از فرآیند آسیاب گندم دوروم تولید می شود، برای تهیه ماکارونی ایده آل است.

این ماکارونی کیفیت پخت خوبی را ارائه می دهد و ویژگی های خوردن آن بهتر خواهد بود. روش مرسوم تولید ماکارونی گندم دوروم را نشان می دهد.