لوله پلی اتیلن تک لایه و تصادف عجیب و زنجیره ای در اتوبان

آب موجود در فاضلاب است و می توان گفت که می توان از آن برای انتقال هر مایع یا هر ماده شیمیایی استفاده کرد، به استثنای چند مورد برای ترکیبات شیمیایی پیچیده، به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر اکثر مواد شیمیایی .

در زمینه حمل و نقل آب، لوله پلی اتیلن تک لایه بیشترین کاربرد را در دنیا دارند که آن ها را از بسیاری از لوله های مورد استفاده در این زمینه به ویژه لوله های فلزی متمایز می کند.

لوله های پلی اتیلن سالم بوده و تاثیری بر کیفیت آب انتقالی ندارد و در جداره داخلی این لوله ها به دلیل صاف بودن دیواره داخلی آنها جایی برای رسوب یا کلسیفیکاسیون وجود ندارد و در معرض زنگ زدگی نیستند و می توانند در برابر محیط اطراف مقاومت کنند. شرایط خاک از نمک ها و مواد شیمیایی در صورت استفاده در زیر زمین. الحاقات و تاسیسات

موارد استفاده محصول
1. مزیت
1، مقاومت در برابر سایش خوب. تست مقاومت به سایش بین لوله فولادی و کنتراست لوله پلی اتیلن نشان می دهد که مقاومت سایشی لوله پلی اتیلن 4 برابر لوله فولادی است.

2، مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش خوب: لوله پلی اتیلن درجه حساسیت کمتری دارد، مقاومت برشی بالا، ظرفیت ضد علامت بخش های مختلف، مقاومت در برابر استرس محیطی بسیار برجسته است.

3، عمر طولانی، ذرات لوله پلی اتیلن بالاتر است، با پایداری خوب و مقاومت در برابر پیری، تحت شرایط کاری دمای معمولی و فشار، عمر مفید را می توان بیش از 50 سال تضمین کرد.

4، مقاوم در برابر خوردگی

پایداری ساختار مولکولی پلی اتیلن بسیار بالا است، مقاوم در برابر گاز طبیعی، گاز مایع، گاز مصنوعی و سایر خوردگی های شیمیایی، بدون دو تجهیزات ضد خوردگی. مواد شیمیایی موجود در خاک باعث خرابی لوله نمی شود.

لوله پلی اتیلن دارای مقاومت در برابر خوردگی منحصر به فرد است، می تواند برای فاضلاب صنعتی استفاده شود، دفع فاضلاب، هزینه و هزینه های نگهداری کم است.