فروش اقساطی فر صنعتی کوچک خانگی که پوششی برای بزرگترین کلاهبرداری سایت بود

فر صنعتی کوچک خانگی تابشی دارای دو بخش است که از یکدیگر جدا شده اند: تابش و همرفت، بیشتر گرمای مصرفی در بخش تابش (معمولاً 60 الی 80 درصد کل گرمای مصرفی) و بقیه در بخش همرفت منتقل می شود.

بخش همرفت برای استفاده از گرمای فیزیکی محصولات احتراق که از بخش تشعشع خارج می‌شوند، معمولاً با دمای 700 الی 900 درجه سانتیگراد، در دمای حرارت قابل قبول اقتصادی 350 الی 500 درجه سانتیگراد.

اندازه بخش همرفت معمولاً به گونه ای است که دمای محصولات احتراق خروجی از فر حدود 150 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای مواد گرم شده وارد شده به فر است بنابراین بار حرارتی لوله ها در بخش همرفت کمتر از تابش است.

به دلیل پایین بودن ضریب انتقال حرارت گازهای دودکش در خارج، چنین لوله هایی گاهی اوقات با یک سطح اضافی  دنده های عرضی یا طولی، پرچ ها و غیره ارائه می شود.

فر صنعتی کوچک خانگی

تقریباً تمام فرهایی که در حال حاضر در پالایشگاه‌های نفت کار می‌کنند تابشی هستند کویل‌های لوله همرفت در هر دو محفظه همرفت و تابشی قرار می‌گیرند.

طبقه بندی فرها، تقسیم بندی سازمان یافته آنها در یک توالی و وابستگی منطقی بر اساس ارجاعات محتوایی به دسته ها، انواع و انواع و ایجاد پیوندهای منظم بین آنها برای تعیین مکان دقیق در سیستم طبقه بندی است که مشخص کننده ویژگی های آنها است.

به عنوان وسیله ای برای رمزگذاری، ذخیره و جستجوی اطلاعات عمل می کند.

موجود در آن، انتشار تجارب کلی حاصل از تئوری و عمل صنعتی فرهای عملیاتی را در قالب بلوک های آماده، راه حل های استاندارد پیچیده و توصیه هایی برای توسعه طرح ها و شرایط بهینه فرها برای اجرا ممکن می سازد.

فرآیندهای حرارتی و مهندسی حرارت در آنها.

دلایل اصلی و طبیعی برای طبقه بندی فرها به ترتیب منطقی ویژگی های زیر است:

  • تکنولوژیکی
  • مهندسی حرارت
  • ساختمان