راه اندازی برند جدید فریم عینک طبی با نام بازیگر معروف سینما

هیچ اکسسوری به اندازه فریم عینک طبی روی ظاهر شما تاثیر ندارد و اگر قاب مناسب شما باشد، می تواند دارایی های طبیعی شما را به نمایش بگذارد و شخصیت شما را برجسته کند.

در چند مرحله ببینید کدام عینک برای شما مناسب است.

کمی برای این کار وقت بگذارید و به ناحیه چشم خود، به خصوص خط ابرو (ویژگی های صورت) نگاهی بیندازید و کانتور صورت شما (شکل صورت) چگونه است؟

ویژگی های صورت

ظاهر شما نیز به طور قاطع تحت تأثیر انحنای طبیعی ابروهای شما قرار دارد، بنابراین لبه بالایی عینک باید بر اساس خط ابرو باشد و بررسی کنید که چشم ها از شیشه به کجا نگاه می کنند، اگر اشتباهاتی وجود داشته باشد، قاب زیبا می تواند در دراز مدت شما را خسته و یا حتی چشم دوخته به نظر برساند.

دقت کنید که عینک باید متناسب با بینی باشد و ابروها هماهنگ با عینک باشند.

فریم عینک طبی

شش شکل صورت:

  1. صورت بیضی شکل و نکات عینک
  2. صورت گرد و نوک عینک
  3. صورت مربع و نوک عینک
  4. صورت مربع و نوک عینک
  5. صورت ذوزنقه ای و نوک عینک
  6. صورت قلب شکل و نوک عینک
  7. صورت پهن و نکات عینک
  8. صورت بلند و نوک عینک

فرم صورت

شکل عینک همیشه بیان آنها را به صورت منتقل می کند و به عنوان مثال، عینک های گرد صورت را نرم تر می کنند و عینک های مربعی، از طرف دیگر، آن را زاویه دارتر می کنند.

شما می توانید از این اثر به نفع خود استفاده کنید و صورت های دیگر به شکل قلب یا یادآور شکل ذوزنقه هستند که آنها به نوبه خود به عینک هایی نیاز دارند که خطوط را منعکس یا ثبت کنند.

عینک مناسب همچنین می تواند صورت بسیار بلند را به طور بسیار سودمند کوتاه کند اما متأسفانه، عینک به ندرت می تواند صورت کوتاه را بلندتر کند، اما ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از کوتاه شدن بیشتر جلوگیری کنید.