دستگاه آسیاب خانگی ادویه جات بوش

آیا می دانید ویژگی منحصر به فرد دستگاه آسیاب بوش چیست؟ برای چه نوع ادویه جاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟ ابعاد این دستگاه تنها برای مصارف خانگی می باشد؟
اطمینان نداشتن از خلوص پودر های ادویه ی آماده و یا وجود نداشتن پودر برخی ادویه های پر طرفدار در بازار نیاز به وجود یک دستگاه آسیاب ادویه را در هر خانه ای ایجاد می کند.
در بین شرکت های گوناگونی که اقدام به تولید این نوع دستگاه کرده اند؛ کمپانی آلمانی بوش با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع دستگاه های برقی خانگی از رقبای خود پیشی گرفته و به تهیه ی یک دستگاه ادویه مخصوص اهتمام ورزیده است.

خصوصیات دستگاه آسیاب ادویه خانگی بوش

دستگاه های آسیاب خانگی در وهله ی اول می بایستی ابعاد کوچکی داشته باشند تا برای جابجایی و حمل و نقل آنها اختلالی بوجود نیاید. شرکت بوش با ساخت دستگاه ادویه ی مخصوص خود این مهم را برآورده کرد.
تیغه ای تیز که قابلیت چرخش سریع یعنی درواقع دور موتور بالای دستگاه مهم ترین عامل در تشخیص یک دستگاه ادویه ی مرغوب است.
این کمپانی جنس تیغه ی دستگاه ادویه ی بوش را از استیل مرغوب ساخته تا احتمال زنگ زدگی و خرابی آن به صفر میل کند. حتی برای بدنه ی داخلی دستگاه نیز از این فلز با کیفیت استفاده کرده تا طول عمر دستگاه آسیاب ادویه جات را بالا ببرد.
کفه ی مورب بخش داخلی دستگاه ساخته شده به صورت اریب طراحی شده و این امر تنها برای تسهیل در امر آسیاب و پاسخگویی به نیاز مصرف کننده جهت آسیاب مقادیر کم ادویه و یا دانه ی مورد نظر می باشد.
باز و بسته کردن کاسه ی داخلی شامل پودر ادویه و جابجایی آسان تیغه ی آن سبب شده تا مشتری به راحتی بتواند از وجود دستگاه آسیاب ادویه خود در منزل لذت ببرد.
اولین نکته ای که در تبلیغات این دستگاه ادویه به چشم می خورد این است که شرکت بوش ادعای بی صدا بودن دستگاه را با قرار دادن پایه های پلاستیکی جهت تثبیت آن بر روی سطح و سفت بودن تمامی بست های بیرونی آن به اثبات می رساند.
طراحان این شرکت دلیل وجود درب شفاف برای این دستگاه را کنترل میزان پودر شدن دانه ها توسط خود شخص اعلام داشته اند وآن را یک امر کاملا سلیقه ای و وابسته به شرایط استفاده دانسته اند.

دستگاه آسیاب ادویه جات

از این وسیله برای ساییدن انواع ادویه ها و دانه ها نظیر قهوه استفاده شده و با چشم خود شاهد به دست آمدن پودری نرم و یکنواخت باشید.
گارانتی دستگاه ادویه بوش کاملا معتبر بوده و در صورت لزوم خدمات پس از فروش متناسب را ارائه می دهد.
منبع: بازار ادویه ایران