دستگاه آسیاب ادویه جات خانگی رومیزی

آیا می دانید مزایای این دستگاه آسیاب رومیزی چیست؟ بدنه ی دستگاه ادویه جات می بایستی از چه جنسی باشد؟ آیا می توان تمامی انواع ادویه جات را به صورت خانگی تهیه کرد؟
پودر کردن انواع دانه های سخت در گذشته بسیار دشوار و به صورت یدی انجام می گرفت. اکنون وجود تیغه های تیز دستگاه آسیاب ادویه این امر را آسان و کیفیت ادویه های مصرفی را بالا برده است.

مشخصات بهترین دستگاه آسیاب ادویه

این نوع دستگاه مهم ترین قطعه ای که دارد و کل دستگاه به آن وابسته می باشد؛ تیغه ی آن بوده که می بایستی از جنس فولاد زد زنگ باشد تا علاوه بر جلوگیری از فرایند اکسایش و در نتیجه پوسیدگی قابلیت تیز کردن مجدد را داشته باشد.
این دستگاه در مجموع دارای 6 کیلوگرم وزن بوده که می توان تا 1.5 کیلوگرم را درون مخزن خود جای دهد.
پوشش بیرونی و درونی تماما از جنس فلز استیل بوده و این امر تنها با هدف ضد زنگ بودن انجام گرفته است.
تیغه ی این دستگاه به صورتی تعبیه شده که می تواند تمامی دانه ها و ریشه ی گیاهانی مانند زردچوبه؛ دارچین؛ انواع فلفل و حتی قهوه را نیز به صورت پودری نرم و یکدست درآورد.
دستگاه ادویه رومیزی حتی به تکنولوژی بیمتال نیز مجهز بوده که می تواند اگر حرارت دستگاه بیش از حد بالا رفت به طور خودکار برق را از آن قطع و سیستم را به صورت موقت خاموش سازد.
از وسایل جانبی آن می توان به یک تیغه ی زاپاس در کارتن آن اشاره داشت که می تواند با تیغه ی اصلی تعویض و همان کارایی را داشته باشد.
یک فرچه برای نظافت درون دستگاه و نواحی مانند زیر تیغه در بسته بندی اولیه موجود می باشد که به صورت رایگان برای مشتری محسوب می شود.
جالب ترین وسیله ای که به عنوان هدیه به خریدار دستگاه ادویه داده می شود؛ یک الک برای جدا کردن قطعات ریز و درشت بوده تا در نهایت تمامی ذرات پودر حاصله به اندازه ی دلخواه کوچک شده باشند.

دستگاه آسیاب ادویه

این دستگاه ادویه جات دارای یک سال گارانتی بوده که برای آسودگی خیال مشتری؛ کمپانی 10 سال خدمات پس از فروش را نیز به آن افزوده است.
منبع: بازار ادویه ایران