دریافت سنگ الماس خام دستمزد رونالدو برای بازی در تیم النصر

طبق افسانه ها، سنگ الماس خام ها دارای قابلیت های شفابخش شگفت انگیزی هستند، زیرا در تصفیه و تقویت عملکرد مغز، اعصاب و اندام های حسی مفید هستند.

اعتقاد بر این است که به تعادل احساسات کمک می کند و همچنین برای سکته مغزی و صرع و برای ضد پیری و بازیابی سطوح انرژی مفید است.

الماس تمام مراکز انرژی کسانی را که آن را می پوشند تقویت می کند و طبق افسانه های عربی از سنگ الماس برای افزایش احساسات مثبت در قلب و درمان بیماری ها استفاده می شود.

این کار با قرار دادن آن یک شب در یک فنجان آب انجام می شود و روز بعد بیمار باید این آب را در چند مرحله بنوشد.

از زمان های قدیم مردم بر این باور بودند که الماس سنگی با قدرت شفابخشی برتر است. اعتقاد بر این بود که شخصی که الماس را حمل می کند از معده درد محافظت می شود و علاوه بر این، او از اثر سم در امان است و دچار فراموشی می شود.

سنگ الماس خام

انواع مختلفی از خواص درمانی شگفت انگیز به الماس نسبت داده می شود زیرا هندوهای باستان فرکانس سنگ الماس را تأثیر مثبتی بر اندام های مختلف بدن، به ویژه قلب و مغز می دانستند.

همچنین اعتقاد بر این بود که الماس از صاحبش در برابر بیماری ها محافظت می کند، رویاهای بد را دور می کند، با افسردگی شدید مبارزه می کند و از سکته مغزی و تشکیل سنگ جلوگیری می کند.

علاوه بر این، الماس تب را کاهش می دهد، با عفونت ها مبارزه می کند، به بیماری های پوستی کمک می کند، خستگی جسمی را کاهش می دهد و متابولیسم را تقویت می کند.

از زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که الماس تأثیر مثبتی بر صاحب خود دارد زیرا گفته می شد که این سنگ قدرت، شجاعت و محافظت در جنگ ها را فراهم می کند.

الماس همیشه سنگ شانس در نظر گرفته شده است زیرا طلسم جولیوس سزار، لویی چهارم و ناپلئون به حساب می آمد.