دانستنیهای مخوف در مورد ماهی آکواریوم که انگشت به دهن می مانید

قیمت ماهی آکواریوم در روزهای اول با توجه به اینکه از ماهی های لارو چشم یا دهان ندارند و در عوض از زرده خود زندگی می کنند بسیار مناسب ومقرون به صرفه است.

راین می‌گوید: «وقتی بالاخره چشم‌ها یا دهانشان شکل گرفت، بسیار مهم است که محیطی ایجاد کنیم که به آن‌ها اجازه می‌دهد اولین نیش زئوپلانکتون را دریافت کنند تا بتوانند کمی قوی‌تر شوند و به رشد خود ادامه دهند.

اغلب اولین نیش بخش مهمی از سیستم غذایی اقیانوس است که اسرار خاص خود را در خود جای داده است.

آنها به نام غلاف غلاف، سخت پوستان میکروسکوپی هستند که مواد مغذی حیاتی را برای لارو ماهی ها فراهم می کنند و برای پرورش دهندگان در سراسر جهان کلیدی هستند.

در آزمایشگاه آبزی پروری گرمسیری دانشگاه فلوریدا در راسکین جایی که ماهی آبی تانگ دوری که با فیلم محبوبیت یافت برای اولین بار با موفقیت پرورش یافت استادیار مت دی ماجیو و شاگردانش برای تولید غلاف غلاف کار کرده اند.

اما ثابت شده است که حتی بلند کردن غلاف های کوچک نیز دشوار است.

ماهی

بیش از 10000 مایل دورتر از آزمایشگاه فلوریدا، در سواحل استوایی شمالی بالی، اندونزی، ون پینگ سو، پرورش دهنده مشهور ماهی، بین مخازن بزرگ ماهی سیمانی راه می‌رود دستور پخت پلانکتون زئوپلانکتون خودش در یک مخزن دایره‌ای در آن نزدیکی است.

سو گفت که او 10 کلید مختلف برای موفقیت دارد که نزدیک به دو دهه در حال توسعه آنها بوده است.

این کلیدها او را قادر می‌سازد تا ماهی‌هایی را پرورش دهد که هیچ کس دیگری ندارد از جمله فرشته‌ماهی‌های راه راه و خفاش‌ماهی‌های پرتقالی با بدن سیاه و سفید.

 

سایر پرورش دهندگان اعتراف می کنند که بعید است همه ماهی های آکواریومی در اسارت پرورش یابند زیرا برخی از آنها بسیار دشوار هستند، در حالی که برخی دیگر در طبیعت فراوان هستند.

راین گفت و پرورش ماهی تضمین نمی کند که آن را به بازار برساند یا در بازار خوب عمل کند.

ماهی‌های پرورش‌یافته در اسارت هزینه بیشتری دارند و کارشناسان صنعت ماهی می‌دانند که متقاعد کردن مصرف‌کنندگان باید برای آنها هزینه بیشتری بپردازند، زمان می‌برد.

می‌دانید چگونه ماهی‌های آبزی پروری را به همان روشی که غذاهای ارگانیک را بازاریابی می‌کنیم، بازاریابی می‌کنیم و آن قیمت عالی را می‌خواهیم؟