تولید صابون جلبک تالگو که بوی نامطبوعی می دهد

صابون جلبک تالگو راز زیبایی واقعی زنان در کشورهای حوزه مدیترانه است و به دلیل فواید فراوان آن برای پوست شناخته شده است.

در این تاپیک به بررسی این صابون فوق العاده می پردازیم که برای تمامی اعضای خانواده شما مناسب است

این صابون قدیمی ترین صابون جهان است، بیش از 3000 سال است که در سرزمین اصلی خود سوریه وجود دارد و از روغن زیتون و روغن برگ بو و جلبک تهیه می شود و مخلوط آن را به طور سنتی در قابلمه می پزند و آن را به صورت برش می زنند.

این صابون را بعد از خنک شدن به مکعب بریزید و به مدت 9 ماه خشک کنید و این صابون را می توان روزانه برای صورت و بدن استفاده کرد.

فواید استفاده از صابون جلبک برای پوست:

این یک جایگزین عالی برای صابون است که ممکن است حاوی مواد سمی باشد که برای پوست مضر است.

صابون جلبک تالگو

این یک محصول کاملا طبیعی و زیست تخریب پذیر است و فاقد مواد نگهدارنده یا رنگ شیمیایی است.

برای انواع پوست و تمامی گروه های سنی حتی کودکان مناسب است و ضد حساسیت می باشد بنابراین توسط متخصصین پوست برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود.

صابون جلبک آکنه، اگزما، پسوریازیس و سایر بیماری های پوستی را درمان می کند به دلیل خاصیت تسکین دهنده و ضد عفونی کنندگی آن.

خشکی و سفتی پوست را از بین می برد و به دلیل داشتن روغن زیتون به بازیابی لایه محافظ محافظ پوست کمک می کند و برگ بو دارای خواص تسکین دهنده است.

این می تواند جایگزین فوم اصلاح مردانه شود و اجازه می دهد تا یک اصلاح صاف بدون نگرانی در مورد تحریک پوست پس از آن داشته باشید.

به آرامی پوست را از آلودگی ها، سبوم اضافی و سلول های مرده انباشته شده پاک می کند، بنابراین می توان از آن به عنوان ماسک صورت یا به عنوان جایگزین ژل دوش استفاده کرد.