تهیه و تولید سرکه بالزامیک مازتی از مشاغل پر درآمد ایتالیا

در پریمو، ما در مورد دو چیز جدی هستیم: روغن زیتون و سرکه بالزامیک. ما قبلاً در مورد فواید روغن زیتون برای سلامتی که تعداد زیادی از آنها وجود دارد، شعر گفته ایم. اکنون می خواهیم توجه شما را به ارزش سرکه بالزامیک در مورد سلامتی و یک رژیم غذایی کامل معطوف کنیم.

سوال: آیا سرکه بالزامیک برای شما مفید است؟

اگر به دنبال راهی آسان برای داشتن یک رژیم غذایی سالم بوده اید یا فقط می خواهید طعمی به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید، سرکه بالزامیک می تواند سلاح مخفی شما باشد.

از آب انگور تخمیر نشده تهیه می شود و دارای طعم های متمایز، جسورانه و پیچیده با طعمی ترش است. همچنین سرشار از مربا با ارزش غذایی است!

سرکه بالزامیک فقط برای سس سالاد نیست. اگر فقط زمانی که زمان درست کردن پانسمان است بطری خود را بیرون بیاورید، از دست داده اید! سرکه بالزامیک را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از جمله:

  1. مارینادها
  2. برای تمام کردن سوپ و سس
  3. برای ظروف آب پز
  4. به شربت تقلیل یافت
  5. در نوشابه، کوکتل، و ماکتل!

مهم نیست که چگونه از آن استفاده می کنید، سرکه بالزامیک دارای تعدادی فواید سلامتی است که بر پیشگیری از بیماری قلبی، کاهش وزن، سلامت پوست و موارد دیگر تاثیر می گذارد. موارد زیر فقط پنج مورد از تعداد زیادی هستند:

کنترل دیابت

سس سالاد شما می تواند از افزایش قند خون جلوگیری کند! درست است، سرکه بالزامیک وقتی به عنوان بخشی از یک وعده غذایی مصرف شود، قدرت نه چندان پنهانی دارد.

خواص آن قند خون را تا ساعت ها پس از خوردن غذا ثابت نگه می دارد. این تاثیر ضد گلیسمی واقعا مهم است، به خصوص برای کسانی که دیابت نوع 2 دارند و سطح قند خون خود را مدیریت می کنند.

قاتل باکتری

اسید استیک موجود در سرکه بالزامیک مازتی دارای اثر ضد میکروبی است که می تواند غذاها را از شر باکتری ها خلاص کند. به کاهو، آروگولا و سایر محصولاتی که ناقل باکتری‌هایی مانند سالمونلا هستند فکر کنید.

هنگامی که سبزیجات خود را با سرکه بالزامیک می‌پوشانید، نه تنها طعم آنها را بهتر می‌کنند، بلکه برای خوردن نیز امن‌تر می‌شوند.