تفاوت بین پنجره های قدیمی و جدید

تفاوت بین پنجره های جایگزین و پنجره های جدید چیست؟
تفاوت اساسی بین پنجره تک جداره upvc جایگزین و جدید در این است که پنجره های جایگزین درست در چارچوب موجود قرار می گیرند در حالی که پنجره های ساخت و ساز جدید نیاز به برداشتن و تعویض قاب موجود دارند.

نصب پنجره جایگزین برای اکثر پیمانکاران نسبتاً آسان است زیرا به حداقل کار نیاز دارد و بدون دست زدن به تریم یا عایق اطراف پنجره انجام می شود.

فرآیند انجام تعویض پنجره با کیفیت پایین اغلب توسط پیمانکاران به عنوان “پاپ و رها کردن” نامیده می شود، پنجره قدیمی بیرون زده و پنجره جایگزین در جای خود رها می شود.

از آنجایی که یک پنجره چوبی سنتی دکوری جایگزین باید در چارچوب موجود قرار گیرد، در نهایت شیشه کمتر، نور کمتر و دید کمتری خواهید داشت زیرا اساساً یک قاب را در یک قاب نصب می کنید.

میانگین هزینه تعویض پنجره
برای اینکه یک ایده کلی از هزینه به شما ارائه دهیم، یک پنجره بین کابینت جایگزین استاندارد دو آویز، نصب شده، معمولاً بین 200 تا 800 دلار کار می کند.

با این حال، این می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر سن و وضعیت خانه شما، مارک خاص پنجره، و هرگونه مشکل نصب منحصر به فرد شما باشد.

نصب پنجره‌های ساختمانی جدید فرآیندی دقیق‌تر است که نیازمند حذف قاب و تزئینات موجود، نمایان شدن عایق و در نتیجه ایجاد فرصتی برای رفع مشکلات اساسی است، مانند شکاف‌های بین پنجره و قاب که می‌تواند در طول زمان ایجاد شود.

از آنجایی که بیشتر اتلاف انرژی ناشی از شکاف‌های سازه‌ای و عایق‌های ضعیف یا غیرقابل استفاده است، پنجره پی وی سی دوجداره ساخت و ساز جدید شما را قادر می‌سازند تا به حداکثر بهره‌وری انرژی و توانایی حل تعدادی از مسائل مربوط به پنجره‌ها مانند آسیب ساختاری آب ناشی از نشتی در پشت سایدینگ دست پیدا کنید.

چشمک زدن دور پنجره اینجا در نیوانگلند، گرما و سرمای شدید می‌تواند باعث انبساط و انقباض در پوسته خانه شود، یخ، آب و هوا را قادر می‌سازد تا وارد خانه شود، انرژی خانه را از بین ببرد و به طور بالقوه باعث پوسیدگی و کپک زدن اطراف پنجره‌های شما شود.

استفاده از ویندوزهای جایگزین ممکن است هیچ یک از اینها را آشکار نکند.

  • منابع:
    1. Pros and Cons of Replacement Windows vs. New Construction Windows
  • تبلیغات: 
    1. مواردی در مورد انجیر خشک و نحوه خشک کردن آن
    2. مردی با پد سلولزی یک خانه جنگلی بسازد
    3. استفاده از کودهای معدنی در طبیعت
    4. کشف یک تن شمش طلا در 50 متری زیر زمین