با مصرف صابون زردچوبه تاچ بیولاین ابتلا به پارکینسون را به تعویق بیندازید

زردچوبه از زمان های قدیم به دلیل فواید فراوانی که برای بدن و پوست دارد شناخته شده است. از آنجایی که معمولاً به عنوان یک ادویه اصلی در غذاها استفاده می شد، از آن به عنوان یک ماده فعال اساسی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شد، مانند صابون زردچوبه اصلی.

صابون زردچوبه اصل چیست؟

صابون زردچوبه تاچ بیولاین با زردچوبه از Pyari به عنوان صابون زردچوبه اصلی شناخته شد و به عنوان یکی از محصولات گیاهی آرایشی و درمانی متمایز در بین زنان جامعه عرب رواج یافت.

این یک پاک کننده و پاک کننده پوست است که آلودگی و سلول های مرده پوست را از بین می برد که به دستیابی به پوستی تمیز و بی عیب کمک می کند و همچنین برای از بین بردن چربی اضافی پوست و درمان آکنه، جوش های سرسفید و جوش های ملتهب استفاده می شود.

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زردچوبه رنگ پوست را روشن و یکسان می کند و برخی از مشکلات پوستی مانند درمان رنگدانه، ملاسما و تیرگی اطراف دهان، زانو و آرنج را درمان می کند.

 

مواد تشکیل دهنده صابون زردچوبه

صابون زردچوبه با ترکیبات گیاهی طبیعی خود مشخص می شود، زیرا یک صابون 100٪ طبیعی است، زیرا حاوی:

  1. پودر زردچوبه.
  2. مجموعه ای از اسانس های طبیعی.
  3. روغن کرچک.
  4. روغن نارگیل.
  5. روغن بادام.
  6. مواد تشکیل دهنده صابون زردچوبه

هشدارهای استفاده
اگر به ادویه زردچوبه حساسیت دارید، استفاده از محصولات زردچوبه توصیه نمی شود. توصیه می شود قبل از استفاده از صابون روی قسمتی از دست، تست آلرژی را انجام دهید و چند ساعت صبر کنید تا از عدم حساسیت آن اطمینان حاصل کنید.

صابون ممکن است برای همه انواع پوست مناسب نباشد، زیرا برای پوست های چرب یک انتخاب عالی است. اما ممکن است در مورد پوست خشک و پوست معمولی خشکی پوست را افزایش دهد. سپس باید هیدراتاسیون خود را افزایش دهید.

در صورت حساسیت استفاده از صابون زردچوبه توصیه نمی شود