با استفاده از لیمو سنگی خشک اصفهان دندان های خود را مثل برف سفید کنید

نتایج دانش تکنسین‌ها و تولیدکنندگان را نیز تکمیل می‌کند تا پس از بسته‌بندی لیمو سنگی خشک اصفهان برای تجاری‌سازی تازه، کیفیت مورد نیاز مصرف‌کننده را در شرایط محیطی که ظروف پلی استایرن دربسته می‌دهند، داشته باشند.

همانطور که پریخ و همکاران پیشنهاد می‌کنند، می‌توان سرعت فرآیندهای حیاتی لیمو را کاهش داد و همچنین دوره‌های طولانی‌تری نسبت به معمول داشته باشد.

علاوه بر این که لیمو را تازه به بازارهای دور عرضه می‌کند و ضرر و زیان را در حین تجاری‌سازی کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، این نتایج به گزارش گونزالس مربوط می شود، زیرا این نویسنده کشف کرد که با روش بسته بندی محصولات غذایی در موادی که مانع انتشار گازها هستند، درجه تنفس میوه ها را می توان کاهش داد.

لیمو

با هدف افزایش عمر مفید محصول، رشد میکروبی را کاهش داده و زوال آنزیمی را به تاخیر می اندازد. از آنجایی که در داخل یک ظرف بسته، جو گازی به طور مداوم در طول دوره نگهداری به دلیل تأثیر عوامل مختلف مانند تنفس محصول بسته بندی شده و تغییرات بیوشیمیایی تغییر می کند.

با ظروف پلی استایرن دربسته، شرایط مناسب برای نیاز لیموها مانند بسته بندی مواد غذایی نیز فراهم می شود، زیرا همانطور که پاری اشاره می کند، برای کاهش میزان مصرف به دی اکسید کربن غنی و اکسیژن ضعیف در جو نیاز دارند.

فرآیند تنفس، ویژگی های فیزیکوشیمیایی، ارگانولپتیکی و میکروبیولوژیکی آن را برای مدت طولانی تری حفظ کند.

بنابراین، استفاده از ظروف پلی استایرن مهر و موم شده هرمتیک برای بسته بندی لیموهای، آنچه توسط Perdomo گزارش شده است، تایید می کند که ذکر کرده است که پلی استایرن منبسط شده برای بسته بندی و بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

به همین ترتیب، استفاده از آن با آنچه رایموندو و اسپژو ذکر کردند، مرتبط است، زیرا گفته اند با توجه به تقاضای روزافزون مصرف کننده میوه با کیفیت، چه در بازار صادرات و چه در بازار داخلی، انتخاب مناسب مواد برای بسته بندی بسیار مهم است.