استفاده نادرست از کاغذ رولی حرارتی باعث مرگ فروشندگان می شود

بارها از کاغذها و برخی از انواع بوم روی رول های هسته 3 اینچی عرض 17 اینچ را دیده اید. اگر تصمیم دارید عریض‌تر شوید، کاغذها معمولاً در عرض‌های 24، 44 و 60 اینچ و برخی از آنها 36 اینچ هستند.

توجه داشته باشید، چاپگرهای با فرمت بزرگ‌تر اغلب برای استفاده با رسانه‌های رول طراحی شده‌اند و نه چیزی که بخواهید روی آن چاپ‌های A4 انجام دهید.

کاغذ رولی حرارتی در اندازه های کوچک تری نیز وجود دارد. تعدادی رول عرض 6 اینچی و 8 اینچی از بررسی Epson SureLab DL700 مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر به دنبال چاپ تعداد زیادی هستید، چاپگری مانند این (با یک برش داخلی) گزینه بسیار بهتری نسبت به استفاده از کاغذی مانند این روی یک چاپگر عکس معمولی و بیرون آوردن قیچی است. طیف خوبی از کاغذهای عکس اصلی (براق/درخشش/مات) موجود است.

کاغذ

کاغذ 6 اینچی برای چاپ های 6 اینچ در 4 اینچ مناسب است – کاغذ 8 اینچی برای چاپ های 8 اینچ در 10 اینچ یا در صورت تمایل 12 اینچ در 8 اینچ عالی است.

من زیاد از بوم استفاده نمی کنم، اما به یاد داشته باشید که اگر بخواهید آن را بکشید، مقدار زیادی از بوم را در بسته بندی از دست می دهید.

Epson P700 دارای یک واحد کاغذ داخلی است که کاغذ تا عرض 13 اینچ می گیرد، در حالی که P900 دارای یک واحد رول اختیاری است که رول هایی تا عرض 17 اینچ می گیرد.

پشتیبانی از رول P700 گزینه ای بسیار قوی تر از گیره های ساده ای است که قبلاً با چاپگرهای 13 اینچی ارائه می شد. آن کلاهک های انتهایی پلاستیکی واقعاً مفید هستند. کاغذ را در صورت نیاز بارگذاری کنید و پس از اتمام آن را بردارید.