آسیاب ادویه چیست؟

اگر آشپز مشتاقی هستید، از قبل اهمیت استفاده از ادویه های تازه در غذای خود را می دانید. آنها نه تنها بو و طعم بهتری نسبت به ادویه های از قبل آسیاب شده دارند، بلکه در صورت نگهداری صحیح، ماندگاری بیشتری نیز دارند. آنها را در یک ظرف نگهداری از هوا در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید. ادویه ها ظروف را برق می بخشند و می توانند شما را به سراسر جهان منتقل کنند، بنابراین ارزش استفاده از تازه ترین ادویه های ممکن را دارد.

آسیاب ادویه، چه از هاون و هاون استفاده کنید، چه آسیاب ادویه یا آسیاب ادویه برقی، ابزار انتخابی برای مصرف کنندگان معمولی و گاه به گاه انواع ادویه مثل ادویه لازانیا است. این قطعات کیت نیز همه کاره هستند، نه فقط برای آسیاب کردن ادویه جات، بلکه بسیاری از آنها را می توان برای آسیاب کردن دانه های قهوه، مغزها و تهیه خمیر استفاده کرد. با وجود بزرگ‌ترین مدل‌ها که بزرگ‌تر از یک فنجان مسافرتی نیستند، آسیاب‌های ادویه به راحتی ذخیره می‌شوند و به طور کلی تمیز کردن آن آسان است.

تبلیغات
یکی از ضروریات مطلق هنگام استفاده از ادویه جات کامل – چه آنها را آسیاب کنید یا نه – این است که نان تست را خشک کنید. در یک ماهیتابه خشک، ادویه ها را به آرامی تفت دهید تا کمی قهوه ای شوند، معطر شوند و شروع به جوشیدن کنند. این روغن‌های موجود در ادویه‌ها را گرم می‌کند و طعم آن را بیرون می‌دهد. آنها به راحتی می سوزند، پس چشم خود را از آنها نگیرید.

آسیاب ادویه چیست؟

آسیاب ادویه یا آسیاب ادویه در ابتدایی ترین شکل خود ابزاری است که برای آسیاب کردن ادویه ها، مغزها و دانه ها به صورت پودر استفاده می شود که در غذاهایی مثل غذا با فلفل دلمه ای به کار می رود. از این پودرها می توان برای طعم دادن به غذاها استفاده کرد یا به جای آرد گندم استفاده کرد. آنچه که ادویه های آسیاب شده به طور خاص ارائه می دهند، طعم شدید بدون بافت دانه یا پوسته ادویه در حالت کامل است.

انواع آسیاب ادویه

سه نوع مختلف آسیاب ادویه وجود دارد:

  1. هاون و هاون: از یک کاسه سنگین (هاون) و یک ابزار چماق شکل (هون) ساخته شده است، این وسیله ای ابتدایی و چند صد ساله برای آسیاب کردن ادویه که طبعی همانند طبع فلفل قرمز دارد و سایر غذاها است. این ها در طیف وسیعی از اندازه ها هستند، از اندازه های کوچک که بزرگتر از یک فنجان چای نیستند تا مولکاجت بزرگ مکزیکی. هاون ها و هاون ها همه کاره هستند زیرا هم مخلوط های خشک و هم مرطوب را می توان در آنها آسیاب کرد.
  2. آسیاب ادویه: آسیاب ادویه مانند هاون و هاون دستی است. اینها طراحی مشابه آسیاب فلفل دارند، زیرا دستگاه به صورت دستی است و ادویه های آسیاب شده از ته آن بیرون می آیند. اگر به دنبال آسیاب کردن مقادیر کم هستید، آنها یک گزینه عالی هستند. آسیاب های ادویه برای مواد مرطوب مناسب نیستند.
  3. آسیاب برقی ادویه: این قطعات قدرتمند کیت مانند غذاسازهای مینیاتوری هستند. آنها از یک کاسه کوچک با یک تیغه چرخان در پایین تشکیل شده اند. هنگامی که روشن می شود، تیغه بسیار سریع می چرخد ​​تا هر چیزی داخل کاسه پودر شود. اگر کاسه آسیاب ادویه برقی شما قابل جابجایی است (و اگر دفترچه راهنما هم چنین گفته باشد)، می توانید مواد خیس مانند خمیرهای کاری و حتی پیاز، سیر و زنجبیل را بریزید.

ادویه پاپریکا از چی تشکیل شده

برای چه کاری می توان از آسیاب ادویه استفاده کرد؟

وقتی ادویه‌های از قبل آسیاب شده خریداری شده  که با سیب زمینی آب پز نیز استفاده می شود در مغازه را با ادویه‌های تازه آسیاب شده عوض می‌کنید، دنیای کاملی از عطرها و طعم‌های جدید باز می‌شود. مانند گیاهان، ادویه جات ترشی جات را می توان به روش های مختلف استفاده کرد. چه از ادویه جات برای بازدید از جنوب هند به شکل خمیر کاری تام کریج استفاده می کنید یا به دنبال چیزی روشن و معطر هستید، مانند خمیر کاری سبز تایلندی، ادویه های تازه آسیاب شده بهترین انتخاب برای طعم تند و معتبر هستند. غذا.

در سرتاسر جهان، از مخلوط ادویه‌ها به عنوان مالش برای گوشت و سبزیجات، به عنوان چاشنی در ظروف یا پاشیدن روی کناره‌ها، به عنوان یک محصول تکمیلی استفاده می‌شود. گارام ماسالا یک ترکیب ادویه ای غنی و خوش طعم است که در انواع غذاهای هندی، پاکستانی، بنگلادشی و افغانستانی استفاده می شود. خودتان درست کنید و در یک تیکا ماسالا میگوی کلاسیک استفاده کنید یا آن را به صورت خمیری برای دستور پخت ماسکال ماسالا در آورید.